2008-08-14

Idag har jag helt ärligt inte gjort så mycket alls, vaknade väl runt tio och mådde riktigt illa, så låg i sängen till halv elva.
Sen blev jag galet sugen på godis(?)! Så upp gick jag, styrde bort mot affären och köpte en chokladkaka och chips! Åt kanske fem-sex chips och två rader choklad, sen låg jag och mådde sämre än NÅGONSIN!

Efter det satte jag mig här och skrev lite, (har jag för mig) sen prata jag men lite folk på MSN i väntan på höjdpunkten!

Våra bästa år!

Serien som aldrig tar slut, som alltid går och aldrig kommer någonstans! Missar man några avsnitt är det lugnt, för man är alltid kvar på samma ställe i ungefär fyra månader. Vet inte varför jag kollar på det om jag ska vara ärlig, men har varit fast i ett ANTAL år nu. Så varför sluta när man är så inne i det?

Sen hoppade jag in i duschen för att göra mig klar att åka till min ääälskling, vi gjorde dock ingeting alls!
Kollade TV, åt och sen åkte jag hem... Men men, nog om det!

Nu ska jag glo runt vid datan, sen kanske se nån film!
Hinner jag med ett inlägg till?
Hmm...

XoXo (Ja, jag tror att jag är Gossip-girl, låt mig tro det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0