Do you really want me?

Klassiker, haha! Man blir alltid glad av denna låt och jag lyssnar tyvärr ganska ofta på den... Hon har ju en poäng om man lyssnar på texten... Hursom, en av dom bästa låtarna som gjorts faktiskt, från 1995 tror jag? Hon blev senare vädligt känd i USA med... Hon va väl ganska ung då? Tufft att vara så stor vid sån låg ålder... Hursom, här har ni låten!


Robyn - Do You Really Want Me

Denna låt är lite "nyare" men ändå gammal, och bra! Låten gick på repeat i mina allra första MP3-spelare jag hade!
Det roligaste är ju att Robyn är "tillbaka" nu med nya låtar, efter 10år typ... What's up with that?
Men det är coolt, man ska stå på sig och aldrig ge upp sin dröm.

Robyn - Keep This Fire Burning

Listan på bra musik kan göras LÅNG men, kan inte skriva upp allt på samma gång...



Kommentarer
Postat av: Samzy

nemen gud vilka bra låtar, haha har typ helt glömt bort de XD den första låten låter som om hon retar nån.. typ nä nä nä nä nä nä du kan inte ta mig XD eller nått liknande haha

2008-08-16 @ 16:29:07
URL: http://samzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0