Falska vänner...

Är bland det värsta som finns, "Du kan lita på mig, jag berätta inget..." Saker man hör DAGLIGEN av sina så kallade vänner...
Men sen när dom blir arga eller något berättar dom allt, ens största hemligheter för den första dom ser...
Fick nyligen reda på att en nära vän berättat min största hemlighet någonsin för ett ANTAL personer. Jag vet inte om jag ska skratta, vara förbannad eller bara gråta... Trodde det gick att lita på personen i fråga och nu vet jag varken in eller ut... Allt jag berättat under åren jag kännt henne, kommer inte kunna kalla den person för vän igen.

Någonsin, bryt mitt förtroende en gång och du får alltid tillbaka den 100%.

Kommentarer
Postat av: V-e

heej ! ja hata att vända dygnet :P synd att d finns sånna vänner men händer de flesta!

2008-08-13 @ 19:18:44
URL: http://halfcrazy.blogg.se/
Postat av: amanda

samma sak har hänt mej oxå :S hatar verkligen sånt :S

2008-08-13 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0