Godmorgon!

Hejsan alla glada! Jag är vääääldigt nöjd idag ska ni veta... Har nämnligen sovit hos min pojkvän vilket betyder att jag har sju minuter till skolan... Egentligen är jag vaken för tidigt nu, min buss går först om en timma...

Men det är härligt, igår va jag och kollade handboll med pappa, det va han nya "tjej"'s son som spelade!
Första gången jag träffade henne, måste säga att hon va jättetrevlig och urgullig, är så glad för pappsens skull!
Medans inatt åker mamma till Kreta och blir borta en vecka så det blir lite tomt hemma...

Ska göra mig klar för skolan nu, kanske hinner blogga mer senare!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda

Gomorron gomorron!

2008-08-28 @ 07:46:20
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Morrn! :)

Allt bra idag?



jag vill också till kreta :)

2008-08-28 @ 07:46:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0