Har blondiner roligare?

Glömde berätta att jag igår färgade mitt hår blont!
Från brunt/svart till jätteblont... Det blev helt okej, lite gult på vissa ställen men det ska jag fixa imorgon när håret har fått "vila" lite... Jag gillar att ändra håret eftersom det är enkelt, snabbt och blir oftast fint!
Tänkte lägga upp en före och efter bild imorgon om jag hinner!

Ska klippa mig och sen ska jag med min pojkvän till hans kompisar för att grilla osv!
Känns som att vi varit tillsammans länge, (pga allt som hände innan) men vi har varit tillsammans i en månad och två dagar bara, men har man varit lite fram och tillbaka i ungefär 8månader känns det väl längre... Nu man ångrar att man velade och va sådär allmänt konstig i början, annars hade vi firat ett år i November...

Ajja, så kan det gå när man inte tänker efter och inte ser det som finns precis framför en, det viktigaste är väl att vi är med varandra nu? Ikväll befinner sig min älskling någonstans med sin kompis, och jag sitter hemma med mamma och storebror! Myyyyysigt!
Men behöver ju sakna varandra lite, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

que?

2008-08-24 @ 23:17:33
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0