Härligt...

Har nu fått med pappa på att jag faktiskt borde ha en ny telefon med abonnemang osv nu när dom flyttar isär!
Idag, hmm.. Har mest åkt runt med pappa och handlat... har även städat här på rummet så det är klart för visningen på söndag...
Stekt pannkakor med men dom blev inge bra så får typ köpa en pastasallad och äta imorrn.. Hah!

Annars så har jag precis kommit ut ur duschen och har världens, typ kramper i magen... Det gör jääävligt ont kan jag säga och funderar på att stanna hemma istället för att åka till min pojkvän.. Men får se, saknar honom jättemycket och efter vårat bråk igår vill jag va där... Tur att han har bil så han kunde komma hit igår och vi pratade ut ordentligt... Aldrig mått så bra som jag gjorde efter vi pratat ut och jag somnade brevid honom <3.

Kommentarer
Postat av: nathalié

sliskunge;P Du MÅSTE ha pannkakor på vår pannkaksdag;(((((

2008-08-27 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0