Jag är ledsen...

För min dåliga uppdatering, ser att vissa har kollat in ändå, men anledningen är att jag har varit med min pojkvän oavbrutet dom senaste två dagarna och jag får lite dåligt samvete att sätta mig vid datan då.
Men okej, vad har hänt dom senaste dagarna?

Jag har:
  • Köpt 6 liter cola... Allt är snart slut?
  • Spelat upp ett ANTAL hundralappar på Jack Vegas...
  • Åkt bil runt runt runt utan nån mening...
  • Sladdat runt i rondeller och kört mot fel riktning.
  • Råkat sparka ner mina katter från sängen
  • Köpt pizza och bara ätit 2 slicer!
  • Färgat en "slinga" i luggen rosa, blev förjävligt!
  • Ångrat att jag ens funderade på en rosa slinga...
  • Bråkat med min mamma om att hon tror att hon är femton (Väx upp!)
Det va väl det jag kommer på? Vad har ni själva gjort?

Kommentarer
Postat av: Samzy

Haha funderar på att färga en slinga rosa XD fast vet ej om jag ska göra det nu när du skrivit att det blev förjävligt XD hahaha kan du inte ta ett kort eller något och visa?



Samzy

2008-08-19 @ 15:52:12
URL: http://samzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0