När saker blir för konstiga för att hantera?

Just nu känns det så för mig, mina föräldrar är hemma... För första gången sen jag kom hem från Grekland... Det är väldigt spänt och jäävligt jobbigt... Ni som inte vet så är ju mina föräldrar mitt uppe i att skiljas, och när den ena är hemma är den andra borta... Jag är ganska van att vara ensam hemma så det är ju ingen fara, men man saknar ju att ha sina föräldrar hemma som man hade förrut...

Men hur ska man hantera sånthär egentligen? Jag menar.. Jag har alltid haft BÅDA mina föräldrar här, hela tiden, året om... Nu helt plötsligt får man kämpa för att få tag i EN av dom... Dom har börjat ge en mera pengar så amn kan äta ute osv istället för att dom kommer hem och gör mat... Nyttigt? Nej.. Skönt? Ja...

Vi får väl se... Kan ju bara hoppas på det bästa, att dom inte blir mer osams än dom redan är, för det skulle jag inte klara tror jag...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0