Nu ni är det klart...

Har städat hela mitt rum nu, slängt massa onödigt och fixat till det rejält! Ska åka till skolan vid 13 så hinner jag till den sista lektionen trots allt... Jobbigt, men inte värt att få massa frånvaro såhär i början antar jag...

Igår efter skolan ringde jag Sofie som hämtade upp mig, vi åkte till Täby och jag blev medlem i nästan alla affärer som gick, haha! Sen hämtade Jocke upp mig och vi åkte hem till honom... Då hade vi världens bråk och jag blev jättesur och ledsen och gick iväg till bussen, men efter ett tag kom Jocke och hämtade mig så vi löste allt och sen åkte vi hem till mig... Där vi pratade, gosade med min katt och kollade TV tills vi somnade... Myspys!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0