Nyfikna?

Loggade precis in efter att ha ätit och såg att jag fått två nya kommentarer där det stod att dom ville veta lite mer om mig, vad jag heter osv. Det är klart ni kommer få veta det med tiden, men inte just nu!
Jag är lite hemlighetsfull och väntar på att bloggen kanske ska få lite mer läsare, jag anser att man ska blogga om nått vettigt för att få läsare, inte skriva om ytliga vardagssaker!

Men visst, vad vill ni veta? Skriv lite frågor så ska jag svara på det jag kan utan att avslöja mig för mycket.

Kommentarer
Postat av: emma din trogne läsare

det är så mycket frågor jag har men eftersom att du inte vill berätta så mycket så får jag vänta och se. berätta lite mer om din kärlek alltid lika kul att läsa om kärlek. sen vart du kommer ifrån och mer om dina vänner osv. det är bara så kul att läsa olika folks bloggar. jag kan sitta och läsa upp till 20st bloggar om dagen om inte mer :) hehe!

2008-08-20 @ 21:09:43
URL: http://funderar på att skaffa en :D

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0