RIP

Va på Morfars begravning idag, det gick helt okej ändå... Vet ju att han va sjuk så det känns bättre än att han mår dåligt och verkligen lider.
Pappa följde med trots allt med mamma och det va väl sådär... Han blev ledsen av att vara där eftersom det nog är ganska svårt för honom, vilket gjorde att jag blev ledsen... Men men, fick lite goda nyheter idag och jag är jätteglad därför... Om det är någon som förtjänar att avra lycklig är det han...

Min mamma visade ju tecken på att hon är vuxen idag, hon pekade finger och va så bitchig mot mig att jag ville slå henne med en flaska... Till slut sa jag till henne "- Du är 43 år, du har två barn, väx upp!"
Fick till svar att jag och min bror inte är barn längre och att hon kanske inte ville växa upp... Jag kommer inte ta del av hennes äckliga beteende om hon fotrsätter som hon gör...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0