"Shopping!"

Idag har jag varit och handlat mat! *damdamdaaam*
Det händer inte ofta men det som inhandlades blev:
  • Cashewnötter (stavning?)
  • Chokladkaka
  • Tre liter Coca cola
  • 1½ Liter mjölk! <- *woaaow*
  • En pizza som man värmer i ugnen.
Jag är inte bra på att handla, blir bara massa strunt och sånt onyttigt man önskar att man inte köpt.
Men ska sätta igång med pizzan nu, för jag är superhungrig!
Ensam är jag också eftersom min pojkvän är med sina kompisar, tänkte träffa mina också...
Men skönare att vara ensam lite...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Samzy

oh gud vad gott, choklad och chasewnötter( vet ej hur man stavar.. orkar inte leta upp på google XD )



Hoppas du får det trevlitg resten av kvällen =)

2008-08-17 @ 22:41:31
URL: http://samzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0