Städning, bråk och godis.

Ska städa mitt rum nu, inför visningen av huset. Jag vill inte städa och förstår faktiskt inte varför jag ens ska göra det... Mamma som vill flytta, inte jag... Känner att jag snart kommer bryta ihop om jag ska vara ärlig, hållt allt inom mig så länge nu att det måste komma snart, men ska försöka hålla ihop!
Har som grädde på moset bråkat med min pojkvän med, strålande dag...
Ska bara sitta här inne på mitt rum hela dagen och vara sur och ledsen..


Pappa kommer hem senare, har saknat honom som fan och blir tårögd bara av att tänka på att jag knappt träffar honom en gång i veckan... Jag saknar min familj...
Vill ha tillbaka saker som dom va...

Ska äta min Geisha choklad, mitt ljus i mörkret!

Kommentarer
Postat av: emma din trogne läsare

varför har du och din kille bråkat?

det låter inte bra..

2008-08-26 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0