Trodde du verkligen på det där själv?

Ni som hängt med ett tag nu har ju läst om min "kompis" som ljuger och berättar allt man säger i förtroende...
Jag fick reda på att hon gjort en väldigt fjantig och oerhört töntig sak mot mig, så fjantigt att jag inte ens tänker dra upp det... När jag konfronterar (Stavning?) henne med detta så säger hon "-Vem har sagt det?"
Jag ger som svar: "-Det är inget jag tänker säga till dig, för du skulle aldrig hålla det tyst... Och jag tänker inte nämna namn.."
Då svarar hon "-Okej, om du inte ens kan va ärlig så, hej då.. Bye"
Jag svarade bara "-Så som du behandlat mig den senaste tiden, så ser jag det inte som en större förlust..."

Sen blockade jag och tog bort henne från MSN, va jag för hård eller förtjänade hon det?
Hon svek mitt förtroende ett antal gånger på några få dagar, och senaste gången jag försökte berätta att nån pratat om henne blev hon arg på mig, anklagade mig för att ljuga och kallade mig för ord jag inte ens tänker upprepa...

Förtjänade hon det jag gjorde idag?
Jag tycker det...

Kommentarer
Postat av: emma din trogne läsare

jag tycker verkligen att hon förtjänar det! falska vänner är det väsrsta man kan ha. stå på dig :)

2008-08-20 @ 21:11:11
URL: http://funderar på att skaffa en :D
Postat av: Svante

Man kan ju undra varför du inte tagit bort henne från MSN redan!



Good luck på skolan, (ägd)

2008-08-21 @ 11:50:54
URL: http://svanteman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0