UNG 08

Nån som förstår det roliga med denna, vad ska man kalla det?
Jag har ingen aning, jag ser varken mening eller nått roligt med UNG 08.
Det är oftast små fjortisar på väldigt låga åldrar som springer runt, i alldeles för lite, samt för små kläder och visar hela godheten för alla.

Överallt i hela stan samlas det små grupper av dessa små flickor som inte ens borde få vara ensamma på stan, där dom ofta står och tjuvröker och är livrädda att nån ska se dom...

Egentligen kan man ju inte säga så mycket, när jag va 14 va jag också där, säkert flera gånger... Men det finns gränser på hur UNGA ska bete sig, enligt min åsikt...
Tycker inte det är normalt att 13 åringar går omkring i kläder som täcker mindre än underkläder...

Är det bara jag som tycker det eller?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du har helt rätt! Många ungdomar borde skjutas så pinsamma som dem är!

2008-08-13 @ 15:27:18
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: elias

detta är ju helt sant :) Men varför ska man röka och dricka så ung? tror man att man e cool? dom kan ju inte vara riktigt smarta heller då :7 ??

2008-08-13 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0