Varför önskar folk att dom vore som andra?

Ofta ser man folk som önskar att dom va som andra, hade dom hade nåns utseende, pengar eller kläder...
Jag förstår inte det? Jag är jättenöjd med mig själv som jag är. Det går inte och ändra, man är den person man är, och det är oftast den personen du blir älskad för.
Självklart kanske man önskar att man kanske tjänade lika mycket på bloggen som Blondinbella så man kunde köpa vad man vill, när man vill... Eller att man va modell som Kenza eller söt som Stina-lee...

Men är det vad som räknas? Pengar, utseende och makt?
Jag anser att det är personen som gör själv vad folk tycker om en, och det har nog inget med utseende att göra...
Alla mina vänner som är sig själva och är stolta över att vakna på morgonen och vara som dom är, älskar jag, oändligt, oavsett vad dom gör...

Va nöjda med hur ni är, det går inte att ändra utan att ändra hela dig... Och det brukar oftast inte bli så bra endå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOlla in min blogg;)



www.bloggdetektiven.se

2008-08-22 @ 02:54:45
URL: http://www.bloggdetektiven.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0