Varför söker folk bråk?

Hon jag skrev om förut, den falska "vännen". Hon började sedan smsa istället, och började använda ett antal ord jag inte ens tänker ta upp här i bloggen. Hotade hit och dit och sa det ena och det andra.. Allt jag någonsin berättat för henne fick jag kastat i ansiktet tillsammans med massa skit...

När jag ber henne vara tyst för jag inte känner för att hålla på, börjar hon ännu mer? Vad är grejen? Varför kan inte folk acceptera att vissa inte är av "bråkmaterial"?
Jag flyr hellre konflikter när jag inte har lust, annars brukar jag alltså "bråka tillbaka" men när allt är skit känner man inte för att börja bråka. Känner mig redan tillräckligt sviken av henne och tycker det borde vara nog.

Jag lägger mig i denna situation. Jag drar svansen mellan benen och går och lägger mig i min mysiga säng.
Där ingen kan bråka med mig...

Gonatt,
XoXo

Kommentarer
Postat av: Svante

Det är svårt att hitta sanna vänner, riiiktigt trist att den där tjejen har så dåligt självförtroende att hon måste tracka på andra för att må bättre.



2008-08-14 @ 12:46:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0