Visning på huset...

Inom några timmar är det visning på huset, och på många sätt är det väldigt blandade känslor... Det är sorgset att lämna något man vuxit upp me, Rindö som man hatälskar... Djuren man fått och man inte kan ha kvar, det finns så mycket ledsamt att lista upp, men man måste väl försöka se det positiva? Mina föräldrar får det bättre och blir gladare... Vet inte om det är så positivt för mig eftersom jag bara tänker på allt man går "miste" om... Jag älskar mina kissekatter mer än mitt egna liv, och nu kommer jag inte få ha kvar mina bebisar... Och den lilla skitkatten har jag bara haft i 10månader...

Jag kommer sakna min storebror med, har alltid haft honom precis ovanför, även om vi bråkat vet jag alltid vart jag har honom... Kommer kännas osäkert att helt plötsligt inte ha det så längre...

Ska städa klart allt jag skräpade ner under min sömnlösa natt...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0