Äntligen helt frisk!

Har ju varit sjuk ett bra tag nu, ska åka till doktorn efter jul och nyår och ta reda på vad felet är... Måste ha dåligt imunförsvar eller något! inte normalt att må som jag gör hela tiden!

Kul att se att vissa tittar in här varje dag, även fast jag inte uppdaterat alls.. Igår va jag iallafall ute och rörde mig lite, Lisse och jag åkte in till stan, säger bara en sak.. Jääävlar, va folk det är överallt! Kaos... Tyvärr måste jag inte till Täby idag och köpa julklappar till min bror och Jocke, även till min brors flickvän kanske! Funderar på att hon ska få sin efter jul, har hittat en fin sak men tvekar på att den affären har öppet idag.. Hehe! Nej ni, nu ska jag göra något litet att äta, är superhungrig! Och med tanke på att jag mått så dåligt att jag knappt kunant äta på en vecka så är det skönt att äta när man vill och vad man vill! För en gångs skull blir jag frisk till jul.. Och inte sjuk!

Kommentarer
Postat av: josephine

god jul :)

2008-12-24 @ 10:30:30
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0