Godmorgon allihopa...

Vaknade av ett sms från pappa imorse "Grattis på namnsdagen!:D" Den där smileyn gjorde han verkligen också...
Förstår inte varför han känner behov att väcka mig för att säga det? Jag menar, vi firar aldrig namnsdagar på mågot speciellt sätt, den enda som ens kommer ihåg det är typ farmor... Iofs, nobeldagen.. Det kommer väl en del ihåg trots allt...

Jag har oddsen på min sida iallafall, idag ska jag göra lite småsaker, som jag tyvärr inte kan berätta om ännu, men det kommer faktiskt lite längre fram! Men först är det dags för att plocka ut lite saker från mitt rum!

Hur firar ni namnsdagar i er familj?

Kommentarer
Postat av: De finns 2 av dom

jag grattade oss med :P

2008-12-11 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0