Hemma nu...

Sådär, är sjuk idag så är hemma från skolan, åkte från min pojkvän och hem för är man sjuk är det grymmast att vara hemma i sin egna säng och mysa med en go' film.

Som jag skrev förrut har jag kommit över en del biobiljetter (25st) till filmen "Yes Man" med Jim Carrey, och jag tror inte det är så lätt att få ihop 25 personer som kan samma kväll osv osv, därför tänkte jag att jag skulle lotta ut några biljetter till mina kära läsare! Har inte bestämt mig hur många än men, vi kan väl börja med att 4 personer vinner 2 biljetter var?

Gör ett eget inlägg om det snart så blir det lättare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg du har :D // MvH Therese

2008-12-11 @ 13:21:38
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0