Jättedålig uppdatering!

Jag vet, shame on me! Har inte varit hemma så mycket och om jag har varit hemma så har jag varit upptagen med gäster eller annat! Läxor bland annat, det är otroligt hur mycket man måste lära sig... Hursomhelst, vi kan ju börja med kryssningen då... Skittråkigt, vart va alla liksom? Det va typ jag och min pojkvän och 20 pers till... Varav dom va cirka hundra år gammla... Sen va det väl några i 40-50års åldern som va riktigt packade, man undrar ju hur dom tänker?

Hursom, vi gick väl och la oss hyfsat tidigt faktiskt, jag vaknade vid åtta,(eller kanske tidigare) någon gång när vi la till vid Åbo. Trodde båten skulle sjunka för att det lät och skakade som bara den!

Sen vaknade jag igen vid nio, halv tio av att det gungade, herregud säger jag bara... Kunde inte ens gå i korridoren, va nästan så att jag fick krypa fram! Sen gick vi bara runt på båten, låg i hytten och kollade TV, handlade i Tax Free'n och åt... Sen va det nästan dags att gå av båten och ta sig hem! Kan ju bara säga att det va så himla skönt att lägga sig i sin egna säng! Utan allt gungande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0