Ny och förbättrad tävling...

Gratis presentkort på kläder
Gratis presentkort på smink <-  Blir ni medlem här får ni även 20 extra poäng, dvs 70p att börja med!
Gratis presentkort på dataprylar
Gratis presentkort på kläder, igen!

Jag började denna tävling igår, men då skulle jag bara lottat ut ett paket med olika nya cd-skivor som jag fått på posten! Men nu har så många gått med på en utav sidorna att det räckte till ett presentkort! Så nu tävlar ni alltså om ett presentkort, vinnaren kommer själv få välja affären och presentkortet är på 250:-. Känns roligare om personen får välja själv eftersom då kan du köpa vad du vill, vart du vill!.

EDIT: Om ni inte blir medlem på alla sidor måste ni skriva vilken ni gick med i! Men chansen att vinna ökar självklart om man blir medlem på alla! Även att det blir mer att lotta ut, som ni kan vinna!

Alla ni som anmälde er igår står uppskrivna här hemma då jag råkade radera inlägget när jag skulle uppdatera det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också det

2008-12-10 @ 16:49:06
Postat av: malin

Vad har du också?

2008-12-10 @ 16:50:07
URL: http://justdancee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0