Sjuk, bio och vaniljcola!

Jag är fortfarande sjuk, trodde jag va frisk igårkväll, så jag gick på bio... När jag vaknade imorse ville jag bara gräva ner mig själv, kunde inte somna om så gick upp! Tog en vaniljcola och några värktabletter.. Nu kan jag iallafall leva!

Annars så finns det väl inte så mycket mer att berätta om vad som hänt... Tävlingen om biljetter till Yes Man är lite fördröjd då min e-mail strular och att jag helt enkelt inte fått biljetterna ännu, hoppas verkligen dom kommer nu i veckan!

Filmen vi såg igår hette My best friends girl, eller liknande! Den va sådär bra men hade troligtvis varit ännu bättre om det inte satt två riktigt spån brevid oss... Jag menar, kom igen... Gå inte på en tjejfilm om du vill sitta och leka ball! Det va ungefär dom enda killarna i salongen och dom satt hela tiden och spände sig och det va nästan så att dom gjorde high-five till sig själva... Gud, ni va jätteroliga -sarkastisk-.

Skriver lite mer senare...

Kommentarer
Postat av: sussi

okej :)

2008-12-16 @ 16:03:28
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: Zäta

jag vill se den filmen :) men krya på dig!

2008-12-16 @ 22:04:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0