Ångeeest!

Har ingen nagellackbortagningsmedel, och som ni såg i förra inlägget har jag fått ett såntdär manikyr-kit! Vill sätta igång direk! Jag går aldrig till salong och fixar naglar, då jag tycker det är finare och ser mer naturligt ut att spara mina egna! Jag har testat att ha gelé på mina egna naglar, men det va inget jag fastnade för!

Räcker med löshåret som ska vara fake på mig, allt annat ska vara äkta... Well, bortsett från mina älskade färglinser jag hade förrut, har tyvärr inte kvar dom utan kör vanliga nuför tiden! Ska försöka hitta en bild när jag har dom på mig, hade lite olika... Turkosa, mörkblåa, gröna och en gång hade jag tillochmed lila linser.. Det va inte så himla snyggt kanske, men vafan! Det va verkligen coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0