Bättre än inget...

Har vaknat upp på lite bättre humör än hur jag somnade faktiskt...  Men jag vet fortfaranade varken in eller ut, men har kommit fram till att jag inte kan leva mitt liv så andra blir nöjda och lyckliga... Från och med nu ska jag sätta mig själv först, alltid... Detta år har varit hemskt men jag försöker iallafall att inte se bakåt, utan iställen koncentrera mig på det som kommer, det kan ju knappast bli värre!

Nej usch vad varmt det är i mitt rum, måste stänga av elementet, men eftersom jag sov ensam inatt så blir det lätt kallt, brrr!

En fråga föresten, kan två människor vara tillsammans om dom inte litar på varandra?

Kommentarer
Postat av: qweeen

nejjj da kan de inte

2008-11-12 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0