Försova sig, det är vad jag kan!

Har försovit mig, missar mitt prov... Tror inte "Ooopsie..." hjälper hellre, tyvärr!
Har sovit så himla dåligt sen i Tisdags bara, så det är väl en ganska bra anledning...

Så himla äckligt, jag var ju ledig i Tisdags, satt här mest, bloggade, lyssnade musik och spelade Karaokeparty.. Några få gånger känner jag att någon stirrar på mig, och bevakar mig.. Men jag är väldigt paranoid av mig i vanliga fall och är väldigt rädd för att vara ensam... Så jag tänkte inte så mycket på det alls, jag väntade några timmar innan jag tillslut gick och låste dörren innan jag hoppade in i duschen...

Sen går jag in på mitt rum och låser även den dörren, sen sitter jag här tills min pojkvän kommer hem då jag går och låser upp dörren till honom! Sen har vi middag här hemma och senare på kvällen när min bror och hans flickvän kommer hem märker vi att det saknas massa saker, datorer, playstation massa saker från min brors rum och saker från hallen! Någon har alltså varit här inne och gått omkring och plockat på sig saker medans jag va hemma, tänk om jag skulle gått ut för att göra något att äta, eller hämta något i köket...

När jag berätta att jag känt som att någon stirra på mig sa dom att det säkert va flera personer, varav en stog och "vaktade" mig... Usch usch, jag säger då det! Sån jävla otur man haft detta år, borde börja spela på lotto för någon gång ska väl turen sparka in?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0