God j*vla morgon på er också...

Är på grymt dåligt humör, världens sämsta morgon humör... Vaknar av att katten gnäller, vad ville han då? Inget, han ville att jag skulle ta in honom, klappa honom för att han sedan ska bärja klösa på dörren och vilja ut, IGEN.
Sen sätter jag mig vid datorn, Matematik i skolan idag, ursäkta? Vi har DISTANS dagar på onsdagar vilket betyder att vi jobbar hemma?

Men nej, är vi inte ndär får vi frånvaro, men nu är jag ju redan sen? Och om jag åker nu, vad händer med mina FYRA andra distansämnen? Åker jag får jag frånvaro, stannar jag hemma får jag frånvaro...

Jag är irriterad och riktigt less på denna skitskola, allt är så oorganiserat och bara skit. Blä... Nu ska jag ringa skolan och ta ut lite ilska på dom, sen får jag väl åka dit ändå, bara för att... Jävla skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0