Kärlek 3000

Igår såg jag Kärlek 3000, den va sådär faktiskt... Helt okej! Men tror inte det är en sån film jag skulle gå och se igen... Men iallafall, det va jättetrevligt och det böjd på lite läsk och godis, efter filmen fick vi små Goodiebags, vilket det verkade vara olika saker i? Men jag fick av Nathalie så jag blev superglad!! Tack Nathalie... Sen hämtade Jocke oss vid tekniska och vi åkte hem...

Jag kollade på Desperate Housewives och sen somnade jag, helt utslagen! Vaknade först för 20min sen av jag att låg och grät av ilska... Jag hade drömt en sjuk j*vla dröm som jag tyvärr inte kommer ihåg mycket ifrån...

Sen efter någon minut insåg jag att jag började 8.30 imorse, skit... Så ska åka dit nu med 11 bussen och göra det som missades imorse, visst är jag duktig? Nu ska jag klä på mig lite och fixa mig, kanske hinner blogga mer, men har lite brottom som ni ser, bussen går 11.16...

Kommentarer
Postat av: densistablomman

Tack för din bloggkommentar! =)

2008-11-11 @ 15:14:12
URL: http://sistablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0