Obama och McCain

Jag är inte så jättenöjd över att Obama vann, jag brukar verkligen inte ha koll på politik, speciellt inte i USA... Men valet är väldigt stort, så det ser man om, och läser om utan att man ens vill...
Jag tycker McCain skulle vunnit då han verkar ha bättre åsikter om ekonomin och hur denna "kris" ska lösas... Jag tycker det behöver lösas snart, väldigt snart...

Men, den första svarta presidenten i USA... Det är bra, riktigt bra att det äntligen händer... Nej usch, nu ska jag somna om, kan inte sova nu när Jocke åkt härifrån, ska berätta varför lite senare... Kan jag inte sova alls kommer jag nog tillbaka jättesnart!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Granis

Haha du är inte klok..

2008-11-05 @ 23:03:23
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0