Regn och rusk!

Verkligen hemskt väder, man blir så deppig av det! Tur att man kan se fram emot att mysa ner sig i sängen med pojkvännen och massa bra serier att glo på i några timmar, jag ska göra lite toast och O'boy till det, varm O'boy kanske, vi har ju faktiskt grädde! Mumsigt...

I skolan var allt tråkigt, gjorde inget nästan, satt bara och pratade med Malin och Nathalié, dom två som ens gör skolan värd att vara i, haha! Hade alldeles för många raster med... Men äsch! Jag va egentligen ledig så, ser det duktigt att vara där även fast jag inte borde det!

Har även en jättebra ide till mitt Projekt 100 som jag och Nathalie ska kolla upp! Riktigt spännande!

Uppdaterar senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0