Sex and the city, the movie!

Åhhh, vad den är bra! Förrut i början, hatade jag den! Kunde inte förstå att dom förstört hela Sex and the city! Men nu, om jag inte skrattar så gråter jag! Den är så fin, sorlig och helt åååh! Blir så lycklig av den ibland, den är berkligen underbar!

Annars så har jag inte gjort något sedan sist, har kollat film, ätit chips... Nyttigt va? Nej jag vet., ajja bajja på mig!

Imorgon börjar jag 13.00 och slutar 14.30... Känns meningslöst, men behöver närvaro så... Är så irriterad på mitt schema, visst är det skönt och lite slappt, men jag vill ju bli klar med mina ämnen, jag vill inte stressa i slutet! Men såklart att jag ska ha håltimmar hela tiden, och sovmorgon... För att inte tala om Tisdagar då jag är ledig helt... Jag går EN dag mellan 09-16 och det är torsdagar... På fredagar börjar jag 10.30-12.00 sen har jag håltimme till 14.30... Sjukt, så jävla trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0