Vad ska man hitta på?

Okej, jag är uttråkad! För första gången på två veckor har jag INGET att göra.. Jag kommer på mig själv som en liten gnällig tant som klagar nästan.. När jag har saker och göra klagar jag för att jag stressar, när jag inte har något att stressa upp mig över klagar jag på det...

Vad är mitt problem? Hursomhelst, skittråkigt har jag, förslag på något att göra?
Borde kanske ge mig ut på katt-jakt och leta upp min katt som varit ute för länge nu, han brukar alltid komma hem och äta ett X antal gånger under dagen.

Såg även detta inlägg hos Lupum nyss, haha tack för den grabben!

Du är rolig du...

Hörs snart igen, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0