Vilken kväll...

Fy va kul det va igår, verkligen! Hade världens bästa sällskap och hela kvällen va kul! Vi satt och åt och pratade i timmar bara! Drack en del dock, Jocke hämtade mig i Tullinge... *Hihi* Annars va det en kul kväll och jag mår faktiskt bra idag! Brukar inte må så bra dagen efter!

Vi fick prata en heeel del engelska eftersom det va två stycken där som inte kunde svenska, fine! Men nu sitter det kvar i huvudet, jag tänker allt på engelska och gaaah!

Iallafall, det bästa igår va när vi skulle ta bussen till stationen från honom vi va hos först, och den engelska killen sitter brevid mig... På bussen kommer en HEEEL bunt med fjortisar, och dom har en kille med sig, som har smink, är välklädd och har stylat sitt hår till MAX. Då säger den engelska killen. "Is this what you in Sweden call Fjortisar?"
Jag svara: "Yeah, It sure is..."
Han sa då : "Yeah, I can tell, they think they rock the bus when they sit there drinking, plus they have a gay guy with them..."

Och jag börjar typ asgarva och vet inte riktigt vad jag ska svara på det...
Hursomhelst så går dom av vid Tullinge Centrum medans jag åker vidare till Tullinge station där jag sitter i sisådär 20minuter innan jocke kommer fram och plockar upp mig!

Kommentarer
Postat av: josse =)

Snygg blogg! =)

2008-11-01 @ 17:14:17
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: jenny

svar: vaa? skojjar du med mig... fan.

jag som knappt klarade den första.

2008-11-01 @ 17:55:31
URL: http://magix.blogg.se/
Postat av: Linda.

nice blogg :D

2008-11-02 @ 08:09:33
URL: http://misspeerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0