Duktig man är..

Varit i skolan, åkte dit till lunch även fast jag försov mig! Hade företagsekonomi, ligger en del efter så det blir till att plugga nu.. Imorgon ska jag och Emilie kanske gå ut och parta till det lite, dricka drinkar och snacka skit! Jättekul faktiskt, annars händer det inte så mycket, min gudmor och hennes snubbe kommer över på middag senare idag.. Inte träffat henne på år, och hon har inte brytt sig på år heller... Så eventuellt kommer Nathalié hit då med, eftersom vi "delar" gudmor...

Ska hoppa in i duschen och lite sånt nu, glömde min sminkväska i skolan! Är lite ledsen för det faktiskt... Ville va lite fin ikväll, men får komma på något kul att göra hemma, har ett solpuder, eyeliner och mascara! Jag ska komma på något riktigt fint!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0