Fredag

Godmorgon allihopa! Igårkväll va riktigt kul, det va en tjej från Holland som va och hälsade på min granne, och även en kompis till henne som bor här i Stockholm.
Det va faktiskt roligare än jag trodde, vi pratade, drack lite, pratade mer och spelade Rock Band... Va ett tag sen sist men det gick faktiskt bra, måste lära mig låtarna bara så jag kan sjunga dom!

Just nu sitter jag med ett glas juice, hittade lite av min favoritjuice igår, trodde den va slut sedan länge tillbaka! Tropicana Smooth Style, finns inget bättre! Funderar på att gå och göra en macka eller något att äta till men har fruktansvärt ont i magen! Vaknade inatt och trodde jag skulle börja gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0