Galet...

Ringde in till The Voice idag för att försöka komma med i en tävling om att åka och se Rihanna live. Kom med och tog finalplatsen! Herregud säger jag! Blev helt sjukt glad, kunde inte förstå det... Men men, finalen är i November, så ska vinna då! Äntligen är man 18 och får vara med och tävla, kul om jag skulle vinna direkt då! I helgen ska jag kanske ut och äta med Jocke och hans familj, men får se! Kanske ska ut...

Nästa vecka är det lov också! Längtar som bara den, men har ett STORT prov i Företagsekonomi med... Redan på Torsdag.. Jag kan ungefär noll.... hjälp!?

Nu hade jag tänkt att krypa ner i säng! Hoppas på att jag får åka och se Rihanna, skulle vara jääävligt coolt!

XoXo, malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0