Get over it?

Jag och Nathalié pratade för inte så länge sen om en sak som jag stör mig sjukt på, här där vi bor är det verkligen omöjligt att ändra på sig, för ingen annan ser det ändå... Folk mognar, växer upp och skärper sig. Men det spelar ingen roll, för alla ser en ändå som en idiot...

Jag bytte skola ofta förrut, jag vet inte varför men jag kände mig inte hemma, därför tror alla att jag byter skola varje vecka eller att jag hoppat av. Alla dömmer folk, dom ger en inte en chans att bevisa att man faktiskt mognat, och blivit en "bättre" människa... Jag vet flera i området här dom varit stokiga som unga, men verkligen skärpt sig, jag blir glad att se att dom har tagit tag i sig själva, och dom flesta har verkligen blivit superfina killar med. Som man tillochmed kan föra en konversation med, det kanske man inte kunde för några år sen, men alla mognar, right!?

Folk förändras, ge dom en chans!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0