Hur fungerar folk!?


Hur gör man sig förtjänt att prata med någon? Haha, visst, Katrin kanske sa något elakt om LouLou, men välkommen till reality!? Är man en offentlig person är det bara att suck it up och lära sig leva med det, att man inte kan ta kritik är pinsamt! Kritik gör en starkare och bättre som person, kan man inte ta det så ja... Tycker det Katrin säger är helt rätt, hon säger sina åsikter, vilket alla har rätt att uttrycka! Tror dessoutom inte så många skulle gråta om LouLou inte ville prata med dom, jag skulle inte bry mig så himla mycket...

Detta "drama" får en av fem "carecups! c[_] c[_] c[_] c[_] c[_]

Kommentarer
Postat av: Kevin

Katrin sa att Loulou inte sjöng tillräckligt bra för att kompensera sin fetma. Är det snällt? Och så har hon snackat skit om henne i sin blogg och om de andra idol-deltagarna. Jag skulle aldrig ha pratat med henne om hon snackade skit om mig.



"att man inte kan ta kritik är pinsamt!"

Öh, okej? Om jag skulle ha sagt så här till dig: "Du är fet och ful. Bara för jag sa det behöver väl du fan inte bli ledsen. Du måste tåla kritik!"

2008-10-29 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0