Jag tycker om min storebror!

Igår ringde han mig, "MALIN MALIN, VAD HETER LÅTEN SOM GÅR: INGEN VILL VETA VART DU KÖPT DIN TRÖJA?"
Haha, jadu! Kan den heta just så kanske?
Skrattade gott åt det medans han fortsatte nynna den i telefonen... Men en sak jag inte fattar med den låten är, den är jävligt dålig, men tillochmed jag var fast på den förrut, börjar fundera på om den är så dålig att den blir bra?



Jadu, kunde inte skriva något igår, var i stan och täby och kom hem ganska sent... Fick köpa hem lite silvershampoo och nya skor...
Nu tänkte jag kanske plugga lite....

Undrar om Nathalie kom iväg till skolan imorse?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, vilken skön storebror! ^^

2008-10-15 @ 10:01:45
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0