Kom nyss hem...

Skulle äta middag med min mamma och gudmor idag! Men jag mår illa och har ont överallt så jag bestämde mig för att åka hem! Köpte en tröja iallafall, åt på Taco Bar, sen kom det direkt, som en kniv i magen typ.. Ajaj... Ska lägga mig i sängen nu, men en bra film och kanske lite gott till det... Jag vet att det inte är bra, men så kan det va!

Det är väl idol idag föresten? Veckofinalen?

Får se vad som händer, pappa kom hem igår så är väldigt glad över det... Träffar han bara varannan vecka nu sen mamma och pappa skiljde sig... Hoppas huset blir sålt snart med, gillar inte hur vi bor nu! Men men, tuffa tider...
Vet ni vad det bästa är dock? Det känns som att jag verkligen nått botten, jag kan inte sjunka mer... Har ingen annanstans att ta vägen än upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0