Mamma Mia!

Såg Mamma Mia igår! Åhh, va bra den va! Älskar ABBA också så det va riktigt kul, kass översättning dock, skulle sett den utan text! Men ska se den igen snart tror jag! Känner på mig att jag kommer tjata ut denna film som bara den så jag är trött på den om en vecka...

Det är ju lov nu också så ska hitta på något med lite vänner kanske, men får se! Ska prata med en vän till pappa om ett jobb också, hoppas det blir något där för det är sjukt jävla kul! Ni får veta mer senare kanske... Nu ska jag sitta och kolla på klipp från Mamma Mia! Eller bara lyssna på låtarna, så fina!!!




Kommentarer
Postat av: Marran

Älskar filmen!



kolla min blogg =)

2008-10-28 @ 11:19:15
URL: http://tihkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0