Men aj?

Tror jag kommit fram till varför jag har så ont i magen hela tiden, all cola kanske? Dricker nog MINST två liter, på en dag!
Igår så träffade jag Tilda lite, och vi kollade på Mamma Mia! Sa ju att jag skulle tjata ut den... Sen när den va slut gick hon tillbaka till sin pojkväns hus och Nathalie kom hit och va med mig! Vi kollade också på Mamma Mia, haha! Sen kom min pojkvän och hade en present med sig, iiih! <3

Efter filmen var slut och Nathalie åkt hem åkte jag och Jocke för att äta lite, då ingen av oss orkade ställa oss och laga mat, det blir oftast så med oss, vet inte varför!? När vi kom hem började vi kolla på Beck. Vi har fått för oss att  vi ska se allihopa, vi har snart sett fyra... Haha, ungefär 20 to go, tror jag!

Måste ju säga att det är riktigt skönt med Lov också, sitter och väntar på att mitt nya Schema ska komma ut eftersom vi byter nu efter lovet, behöver veta hur jag går då jag försöker fixa ett litet extra jobb så man kan få in lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0