Men neej...

Ville sova länge idag, men vaknade av att min katt bokstavligen HOPPADE på mig.. Dumma Zimba...
Igårkväll kollade jag på Day after tomorrow, usch säger jag! Tänk om det skulle hända? Jag tror inte det skulle kunna komma bara sådär, på några dagar... Men det är ju bäddat för katastrof om vi inte skärper till oss, tänker på vad och hur vi gör. Vi måste verkligen börja tänka mer på miljön och så vidare...

Idag ska jag äta med min gudmor, första gången på flera år hon faktiskt HÅLLER sitt löfte om att vi ska gå ut och fira... Wow på det! Ska även försöka sälja min dumma moppe så jag blir av med skiten, är 18 nu... Ska ta körkort vilken vecka som helst... Och det är ju föresten alltid nice med lite extra cash, kommer behövas nu när jag redan bokat flera helger framöver.
Varför vill alla göra något nu när man fyllt 18? Ska ut och dricka drinkar med Emilie och sen med Moa någon dag! Jättekul faktiskt, har saknat att kunna gå ut med mina kompisar eftersom dom fyllde 18 före mig va det mest att man kunde hänga med på förfest men sen fick man dra när dom gick ut!

Ändring på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0