Min födelsedag!

Föresten! Det va verkligen SKITKUL i Lördags, tror inte jag berättat om det...
Det började med att jag mötte upp min Morbror Fredrik, Mamma, Thomas, Kia och hennes kompis. Vi möttes vid Östra och gick upp och tog en Xider, första gången jag drack ute, mammas kompis blev helt till sig för att jag fick visa leg.. (normalt?)

Sen när vi satt där började jag och min morbror prata lite om bloggar osv... Så kläckte jag ur mig en sak om vår allas lilla Blondinbella... Jotack, klart att dom "känner" varandra då... Trodde inte alls på det föräns jag såg bilden på honom i Nils blogg dagen efter.. Pinsamt värre...

Efter middagen, som förövrigt åts på Cypern bara några hundra meter från Tekniska... Åkte vi till Fridays vid kungsan för lite schyssta drinkar!



Efter det gick vi till ett annat ställe som jag inte kommer ihåg namnet på! Blev även inte flera kort än dom två ovanför.. Varför är en väldigt bra fråga... Men vidare.. Sen fick Sophie för sig att vi skulle till ett annat ställe, vi kom dit 00:45, dom stänge 01:00.. Starkt jobbat! Jag och Jocke lessnade, tog tunnelbanan, missade 670... Tog taxi...
Jag förlora 550:- på det... Bara för att komma hem en timma tidigare... Klantigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0