Nu börjar det bli bättre!

Vet att jag fortfarande har problem inne bland kommentarerna, men försöker fixa det så snabbt som möjligt, men annars har jag gjort STORA ändringar och folk som läst bloggen ett tag märker nog det. Är nöjd iallafall så får vi se hur länge det håller, brukar ju tröttna snabbt men men. Har hållt på med kodningen sedan klockan nio imorse så nu är jag trött på det.

Mailade blogg.se om hjälp med det sista så folk ser vad dom ska skriva var, även fast dom flesta säkert redan vet.
Börjar bli lite småhungrig, kanske ska göra lite lax.... Ovanligt va?

Kommentarer
Postat av: Zäta

Gott med lax :D

2008-10-29 @ 11:39:09
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: Felicia

Du, jag fick också Blondinbella inbjudan! :)

Men hon svarar inte.. Jag är 16, så jag vet inte om jag kan komma då :/



Take care!

2008-10-29 @ 12:22:56
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0