Onsdagen lite kort!

Igår så fick jag för mig att jag skulle träffa min fina Moa, saknar henne jättemycket ibland, så jag åkte in till stan och helt enkelt chansade på att hon skulle ha tid! Vilket hon hade, så jag tog tåget till Kungsängen och mötte henne när hon va påväg hem från skolan! Det va så himla kul att se henne glad igen (det har hänt en del). Så jag blev jätteglad och vi hade jättekul på tåget till stan!

När vi kom fram gick vi först till McDonalds och åt, jag tog en såndär Chicken Wrap och den va faktiskt god! Riktigt nice... Sen bar det av till H&M för jag tänkte göra av med mitt presentkort jag fick när jag fyllde år... Blev lite underkläder och lite sminkborttagnings-servetter som är bra att ha i väskan om man ska sova borta eller behöver ta bort smink under dagen!

Efter det va klockan redan 19.00 och jag började röra mig ner mot tunnelbanan då jag blev sugen på chips och cola, så jag sprang ner till Hemköp!
Blev lite chips, ostbågar och cola!

Jocke mötte mig vid Kulla Vägskäl, så åkte vi hem till mig, vi stannade självklart på ICA och köpte vaniljcola, vad annars?
Kollade på efterlyst och nya 90210 avsnittet! Jag borde sluta kolla så mycket på serier, så fort dom har uppehåll blir jag helt insane och måste se alla tidigare avsnitt... Dålig erfarenhet med det från när OC gick.. Sov inte på två-tre dagar... Usch... Inte coolt någnonstan!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja verkligen :)

2008-10-09 @ 14:46:13
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0