Överdrivet som bara den..

Våra bästa år måste vara den sämsta serien som finns, ändå är jag helt såld på den.. Det är sjukt! Men så är det väl antar jag, man dras till det som inte är så jävla bra! Funderar på att åka till stan och fixa mitt löshår idag. Eller mitt och mitt, måste köpa det först. Får se hur det blir, tror inte dom blir glada om jag tar mina sparpengar till löshår!

Den som lever får se kanske, ska iallafall träffa Jocke lite senare, får väl se vad vi hittar på.. Men lär väl bli det vanliga, åka runt lite och sen hem och försöka hinna se två eller tre beckfilmer innan det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-10-29 @ 14:22:20
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0