P.S I love you!

En jättesorlig film, gud! Jag grät nästan rakt igenom den... En sak jag tänkte på är bråket mellan dottern och mamman när dom säger att dotterns man inte ville lämna henne, han ville inte dö... Medans hennes mor man lämnade henne... Vad är värst egentligen? Att bli LÄMNAD eller att någon/något TAR en person ifrån en?
Vet faktiskt inte vad jag skulle tycka va värst, tror det är lika illa båda två...

Snart kommer Nathalié hit, vi ska plugga Engelska, eller hon ska, jag ska göra mat och plugga Företagsekonomi, bleh! Ligger cirka tre kapitel och det är dötråkigt, inte coolt alls.

Ibland önskar jag att man gick i ettan igen, jag vill va sju år och ha mina blinkande skor igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0