Skola...

Sådär, har varit i skolan på Naturkunskap, kan vara det tråkigaste som finns, det är inte svårt eller så.. Bara tråkigt...

Så nu sitter jag här, skulle ha åkt in till stan men blev massa bråk så åkte hem och sitter här och kopplar av... Mycket bättre och mysigare! Ska snart steka pannkakor och eventuellt köpa lite glass till det!

Föresten, när jag kom hem hörde jag en katt skrika! Tänkte direkt på min lilla Zimba och insåg snabbt att det inte va han när han satt i vardagsrummet och såg lika frågande ut som jag gjorde. Så in med Zimba på mitt rum, sen gick jag på kattjakt... Hittade grannens stora, feta läskiga katt i våran "tvättstuga" vid köket, livrädd som jag blev skrek jag och ringde mamma i panik... Hon skrattade och tyckte det var jätteroligt och jag fick panik och öppnade dörren och låste in mig och Zimba här på mitt rum, har inte sett katten något mer nu, så hoppas den är ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0